'Hollandse Nieuwe Stijl'
Voor de campagne Hollandse Nieuwe Stijl – ‘Haring zoals je ‘m nog nooit geproefd hebt’ is promotiemateriaal ontwikkeld om maatjesharing het gehele jaar op de winkelvloer onder de aandacht te brengen bij uw klanten. De artikelen worden kosteloos aangeboden, alleen de verzend- en betaalkosten worden in rekening gebracht.
Gratis!
Hollandse Nieuwe Stijl met MiljuschkaHollandse Nieuwe Stijl met Miljuschka promotiepakket voor in de visspeciaalzaak. 100 folders met recepten en 1 A4 balieposter. Gratis excl. verzendkosten.
Gratis!
Tafelkaartje (per 10 stuks)Tafelkaartje ter promotie van 'Hollandse Nieuwe Stijl' (formaat: 10x16cm, geleverd per 10 stuks).
Grijp niet mis en bestel snel de Visculinair zomereditie
De zomereditie van het culinair magazine Visculinair is te bestellen. Een uitgave waarin natuurlijk haring een prominente plek krijgt. Verder vinden uw klanten in dit exemplaar interessante verhalen van sectorgenoten en worden ze ook geïnspireerd met o.a. de Vis van de Maanden juli (schol) en augustus (poon) aan de slag te gaan.
Bestel hier het magazine, want OP=OP
Winkelwagen
Bent u klaar voor de start? Ontvang een gratis raamposter bij uw bestelling!
Laat uw klanten en voorbijgangers weten dat u natuurlijk ook Hollandse Nieuwe verkoopt en val op met het daarvoor bestemde promotie- materiaal! Van een A2-poster of raamstrook tot een beachvlag of een kartonnen haringmeisje; de keuze in onze webshop is reuze.
Neem hier snel een kijkje
Heeft u veel Duitse klanten of staat u ook op de Duitse markt?
Vind hier al het Duitstalige haringpromotie materiaal!